הגעת לגיל שאפשר להתחיל

הגעתי לגיל שגלי חום לא נמצאים רק בקיץ אלא כל הזמן  עצבנית חוסר שקט נדודי שינה די נמאס עד מתי ? שמעתי מחברה שהמליצה לקחת כדור טבעי על בסייס סויה  אני הייתי באה עצבנית מבלי סיבה לאחר העבודה אז מצאתי ניסיתי וזה עובד כבר משני כדורים שלקחתי גלי החום ירדו וחלפו  השקט חזר למקומו. באמת ממליצה מכל הלב תנסו אל תחששו למה לחיות עם בעיות שניתן לפתור בקלות.
אם יש לך את הסימנים הללו אל תחכי קחי פמארל על בסייס טבעי  ותרגישי מצוין אני ניסיתי ואני מרגישה כיף מאושרת שיש פתרון לבעיה  היה לי פשוט לא נעים להסתובב בחברת אנשים כל רגע גל חום מסירה חולצה עובר הגל נהיה לי קר עם צמרמורת די גם בלילה לא נרדמת מתכסה בא גל חום מסירה את השמיכה בקיץ זה היה סיוט מתמשך אני רוצה מזגו שיהיה לי נעים בעלי אומר די לא יכול לישון עם מזגן  ריבים על זה שחם לי וזה שקר לו עכשיו השקט חזר ואני ישנה מצויין ממליצה בחום.

  • בעיות בהירדמות ונדודי שינה
  • עלייה במשקל והשמנה
  • נשירת שיער או שיעור יתר
  • דליפת שתן
  • הופעת כאבים בעת קיום יחסי מין ויובש בנרתיק
  • כאבי ראש

גלי חום, מצבי רוח משתנים ועייפות הן רק חלק מהסימפטומים הפחות נעימים שמלווים את גיל המעבר. כיום אין סיבה להתפשר על איכות החיים – מצאתי את הפתרון  שיעזר לך לעבור את התקופה בקלות יחסית ולמזער את התופעות הנלוות לגיל המעבר.  קודם בואי נדבר על מהו גיל המעבר?


 לקראת גיל 50 יש , ירידה בייצור האסטרוגן המיוצר על ידי השחלות וירידה בייצור הורמון הפרוגרסטרון. בתקופה זו מפסיק המחזור החודשי, מה שמבשר על תחילת גיל המעבר ((הידוע גם בשם מנופאוזה - Menopause). 
הפסקת המחזור מלווה בתופעות לוואי לא נעימות, העלולות להפריע לשגרת החיים ולהשפיע על התפקוד בחיי היום-יום. יחד עם זאת, גיל המעבר אינו מחלה, ובעזרת שמירה על אורח חיים בריא וטיפול מתאים תוכלי להרגיש במיטב ך לא רק נשים סובלות מתופעות גיל המעבר, גם בקרב גברים מתחילות תופעות דומות סביב גיל 50.


תסמינים נפוצים של גיל המעבר אצל נשים


הפסקת המחזור

אחת התופעות המזוהות עם כניסה לגיל המעבר אצל נשים, שלמעשה מסמנת אותו, היא מחזור בלתי סדיר ובסופו של דבר הפסקתו.

גלי חום

למעלה מ-50% מהנשים סובלות מגלי חום בתקופת גיל המעבר. אין הסבר ברור לתופעת גלי החום בגיל המעבר, אך היא חלק מהשינויים ההורמונליים המתרחשים בגוף. גלי החום מציפים את הגוף באופן פתאומי ויכולים להיות מלווים בזיעה, או באדמומיות הדומה למעין פריחה מקומית. לאחר היעלמות גל החום יכולה להופיע תחושת קור המלווה בצמרמורות. 

שינויים במצבי הרוח

על פי מחקרים, כ-45% מהנשים סובלות משינויים במצבי הרוח במהלך תקופה זו. דיכאון, חרדה ועצבנות יתר יכולים להופיע ללא סיבה של ממש, בעקבות השינויים הורומנליים בגוף שגורמים לירידה ברמת הסרוטנין. הסיבה לשינויים במצב הרוח נובעת גם מהמצב הגופני, בתחושות אישיות של האישה בנוגע לדימוי גופה, בגלל הפסקת המחזור. 

בריחת סידן

הפסקת ייצור הורמון האסטרוגן בגיל המעבר גורמת ל  בריחת הסידן גורמת לאוסטיאופורוזיס, מחלה המאופיינת בירידה בצפיפות העצם והיחלשותה לאורך זמן והיא הגורם מספר 1 לשברים בקרב נשים לאחר גיל המעבר.



לפי מומחים לרפואה טבעית צמחים מסויימים (פולי הסויה למשל), עשויים לרפא חלק מתסמיני גיל המעבר. תוסף תזונה מבית טבע על בסייס טבעי לחלוטין שנקרא פאמרל

פאמרל של טבע הינו תוסף תזונה להקלה בתופעות גיל המעבר. תקופת גיל המעבר מתרחשת בקרב נשים בדרך-כלל בגילאים 45-55 , במצב בו הגוף מצוי במצב פיזיולוגי אחד למצב פיזיולוגי אחר כאשר המקור המרכזי לשינויים בתפקוד הגוף הוא הפסקה הדרגתית בייצור האסטרוגן. המחסור בהורמון זה בא לידי ביטוי בירידת באיכות החיים ובעליית הסיכון להתפתחותן של בעיות בריאות בעתיד. 

 http://www.femarelle.co.il/



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה