טיפים לשנה החדשה שבפתח

          טיפים לשנה החדשה שבפתח

כולנו מצפים שהשנה החדשה שבפתח תהייה  הרבה יותר טובה משנה שעברה עברה עלינו שנה ממש קשה מבחינת המלחמה שנפתחה עלינו שלושת החטופים וכל מיני פורעניות למינהם . אני רוצה לתת לכם טיפים מעולם המיסטיקה לשחרר את העבר ולפתוח את העתיד . לשחרר אנרגיות שליליות ולהביא אלינו אנרגיות חיוביות.

שאלו את עצמכם מה השגתם השנה ומה עשה לכם טוב? איפה נתקעתם מה הפריע לכם מה עליכם לשנות מאיזה גורמים שלילים יש להפטר מה יכול לקדם אתכם בחיים אל תהיו במקום שלא טוב לכם כגון ביית עם אנרגיות שליליות אנשטים רוטנים וכועסים כל הזמן חברים שאינם מועילים לכם עבודה לא מספקת ואל תפחדו לעשות שינויים גם אני חששתי וגם אני שיניתי גם מקום עבודה שלא ענה לצרכים שלי עסקתי כסייעת בגן ולא היה לי טוב בשנה האחרונה ולכן קמתי ועזבתי . שיניתי גם מקום מגורים וזה עשה נפלאות לנפש טוב לי וטוב לכל הסובבים שלי.

רוקנו את הביית מחפצים כגון בגדים ריהוט כלים צעצועים כל דבר שלא השתמשתם בו במשך השנה לא תשתשמו בו תרמו לאחר זה עושה רק טוב לנפש.התחדשו בדברים חדשים זה מעניק אנרגיות חיוביות שמחה .

רצוי להכניס לביתכם חפצים חדשים שאתם מתחברים אליהם עשו שינויים בבית עצבו אותן ובעיקר את חדש השינה שלכם על פי תורת הפאנג שוואי ורצוי לתקן חפצים מקולקלים שבורים זה תוקע את האנרגיות החיוביות להכנס הביתה.


לא לפחד משינויים שינוי הוא חלק מחייכפ וזרימה חדשה של החיים האמינו בעצמכם רכשו דיסק לעשות יוגה זה מעניק תחושה נפלאבה הרשמו לחוגים שיעשו לכם טוב.

הכניסו לביתכם צמחים עם סגולות האושר כגון במבוקים צצמח האושר  צמח הרודה צמחים מטפסים להעלאת האנרגיה החיובית 

בסוף נותר רק לברך את קוראי בשנה טובה ומבורכת שיתגשמו מישאלות ליבכם 
כרטיס ברכה שנה טובה ושופר

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה