קשקשים לא רק בדגים

קמדיס שמפו לטיפול בקשקשים

כמו בכל שנה, השינויים של מזג האוויר המאפיינים את עונת המעבר, גורמים לתופעות עוריות שונות להתפרץ דווקא בתקופה זו. אחת מהן, היא תופעה נפוצה במיוחד, ממנה סובלים כ-50% מהאוכלוסייה – קשקשים.
אם בעבר הנחת היסוד הייתה שמדובר בבעיה אסתטית הנובעת מיובש בלבד, הרי שכיום קיימת תמימות דעים בכך שמדובר בבעיה רפואית. היא לא מדבקת, ולא מסוכנת, אבל מציקה ולא אסתטית, ונובעת מהפרשה מוגברת של בלוטות החלב ובזיהום הנגרם על ידי פטריה (pityrosporum ovale), עד למצב של סבוריאה, שבאה לידי ביטוי בעיקר בעור הקרקפת והפנים, בצורת גרד, חספוס, אדמומיות וקשקשת.
חברת 'קמדיס' המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש, ומשלבת במוצריה את הרפואה המערבית והסינית כאחד,  משיקה את השמפו המשודרג לטיפול בקשקשים ובתופעות הסבוריאה בקרקפת, והוא מבוסס על פורמולה משודרגת, צמחים פעילים, ובעיקרם תמצית אגוז עץ הסבון -
המכיל ריכוז גבוה של ספונינים, דטרגנטים טבעיים, בעלי יכולות הקצפה ייחודית. אגוז עץ הסבון נמצא בשימוש זה מאות שנים כטיפול טבעי במגוון מחלות עור וידוע כבעל פעילות אנטי פטרייתית ואנטי דלקתית. השמפו הינו ללא פרבנים וללא SLS.

השמפו הטיפולי "סבו-מדיס" מרגיע ומשקם את עור הקרקפת, מוריד גרד ומפחית אדמומיות, מסיר את הקשקשים ומונע הופעת חדשים. מחיר: 59.99 ₪. תכולה: 200 מ"ל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ברכת השחר עדות המזרח!

שעועית בסלק או טבחה בסלק ! וגם קוקלה!

כבודו כל הפרקים! פרק סיום העונה